mandag 15. januar 2018

Ju-huu :-)

Hei... -for eksempel...
I dag har eg hatt ein smeisande kjekke dag....
-og ikkje fått gjort nokenting av alt da eg egentlig sku hatt gjort...
Med bilen på verkstad og heilt fri uten å komma seg noken plass....
-so var eg rimelig sikker på at eg skulle få på plass alt resten som ikkje er på plass endo...
Men Nei da!!!
For... -når eg har holdt på her å gå gjennom ting so har eg jo funne ting og....
-sånne nesten gløymte ting eg har spart på for da kan vera kjekt å ha ein gong liksom...
Malekassen min for eksempel...-der er da greie heilt tilbake frå 90 tallet...

Eg drog fram den sio eg ville mala noken knotta so var litt veldig turkise...
-og plutselig so starta prosjektena eit etter ett...
Dei svarte var svart og dei lyse turkise er no blitt sånn farge...
Da dukka og opp noken ramme eg fiksa på for lenge sio (-når eg berre hadde ein Bump)
No har eg jo 6 Bumpa, og flaks for meg so var da var 4 av dei som var ordna på...
 -og so fant eg to som ikkje har vert i bruk...-og dei kan eg jo ordna so har eg ei til kvar :-)
No har eg 4 gutte Bumpa og 2 jente Bumpa so då vart da endo greiare når dei nye skal malast..
-for eg klara heilt sikkert ikkje å laga dei like uansett...
Eg tenke jentena skal få litt raugish farge...men litt usikker for da på jo passa inn hos meg og...
Mens malingen tørka var eg innom på soverommet og fekk rydda litt på vent der...
-der fant eg ein foto knutsen kovolutt med ganske kjekke Bumpe bilde...
-og eg hadde jo ei ramma til som trengte fornyast litt...
Eg bad om litt gøye kvardag/ situasjons bilder og fekk da på sms, mail osv...
-litt fiksing og ordning og bilde utskriving so blei rammo klar....
Eg e superfornøyd med den....
Da so e litt mindre kjekt e at sånn ser da ut etter ei litt kreativ økt....
-men altso...-da har vert ein veldig kjekke dag...-og eg har ikkje savna bilen min litt eingong...
Den rauge litle stolen min er og blitt ny idag...
I måro må eg vist rydda ;-)
Ha ein fin kveld alle sammen...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...