fredag 16. juni 2017

Hipp Hurra dagen...

I går var da full Hipp Hurra for denne tøffe karen....
-som blei 6 år....
Han blei sjølsagt feira etter alle kunstens regler...
-med presanger, Pizza, Kaker og Brus...
Vil tru guten hadde ein fine kjempefine bursdag....
Han ønska seg berre ein einaste ting til bursdagen egentlig....
-iallefall berre et ønske han sa til meg...
Da var ein spinner (-ein sånn liten "inn" dings som kan snurra) -den kosta ca ein hundrings...
-eg hadde plana om å kjøpa'n skulesekk sio han skal begynna på skulen til høsten....
Men so va eg jo litt redd for at eg då sku ødelegga foreldrena sine planer for skulegutten...
-e jo ofta sånn at ein vil ta seg ein kosetur med poden sin å handla inn skulesaka...
(-spesielt før aller første skuledag liksom...)
Så eg kjøpte ein spinner...-litt klær og noken uteleka i staden...
-da e jo alltid greiast når ønskena blir oppfylt...

Og da blei dei til gagns denne dagen...
-han hadde 4 flunkande nye "spinnara" før selskapet var slutt...
Noken blinka og lyste og noken gjorde ikkje da....
-men han fekk vist ikkje den som var "kulast" so den får eg håpa at han får ein annen gong..

Da blei tilogmed litt drama og blod før bursdag feiringen tok slutt...
-då Store Bumpen "hedda" ein bomerang sånn litt uventa...
Da blei høl på'an og da blei ein smule hyl og skrik då blodet rant nedover heile fjeset....

Da heila blei fiksa ganske så raskt med kaldtvatten og vaskeklut...
-og eg trur den som sto for bomerang kastet fekk nesten lika vondt som han med blodet...
Han fekk seg et 3-4 cm langt kutt mitt i planeten....
-men når mammo "snappa" da til pappan som hadde gått heim allerede, - vart da heilt greit...
Da er jo viktigt å få vist fram sånne viktige ting so skjer liksom...
-den andra besto fekk og ein"snapp" av nya såret....
Litt domt at me ikkje kom på å ta bilde eller snapp av blodet og...-sa eg...
-da kunne jo vert kult å hatt å visa fram når me seinare sku huska på denne bursdagen ;-)

Vel, -da er jo alltid forskerekkelig greit når da går greit...
-då kan me tulla å tøysa med både blod og sår...-og ta da som ein heilt normal hendelse....
Heilt greit å hylslskrika men da er og veldig lov å vera stolt av sine blødane sår...
-da hadde liksom vert greit å hatt et bilde av da (-han hadde jo blod heilt ned til hako)

Bursdags Bumpen skal feira endo litt til i dagane framover...
-da passa jo ikkje for alle å komma på ein vanlig torsdag...
Barneselskap må ein nesten planlegga inn til ein dag med litt oveskudd og god tid....
-da blir kanskje litt vel mykje feiring av ein 6 åring....-men da er jo slik trenden er...
Da er selskap for barnehage kompiser og familie selskap...
-og når då ikke alle familie medlemmer kan komma samme dag blir da feiring ×fleire....

Sjølve dagen (bursdagen) er eg iallefall glad for å få ta litt del av...
-da er hoved dagen.. -og då vil eg jo helst vera der med bursdags pakken/pakkana frå besto...
Slett ikkje alltid da lar seg gjera men da er no likavell da som er målet...
-denne bursdagen var da to som var sjuke med feber...
(-sio Lillebror til bursdag gutten var ein av dei, -fekk gjesten med feber og gå i selskap)

No e Besto tøtte etter ein ganske långe dag....
-so da e godt da er fridag imåro....
Og blir da jo då helg for dei fleste...-og den sista jobbehelgo for meg før sommarferien...
-ska sei eg gler meg til litt ferie ;-)

Ønske alle ei fin fin helg...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...