søndag 9. oktober 2016

Salgs pris....

-på sånt en har laget selv er vanskelig...
Materialene koster, og tidsbruk/arbeidsmengde bør jo også tenkes på...
Jeg har derfor lagt ut en for salg (-budrunde) på en lokal facebook side...
-og håper at jeg da kan finne ut hva de er verdt...
Og kanskje også om det er verdt å lage flere med tanke på salg...
-disse var jo laget som Bumpe presanger først og fremst og da spiller ikke tidsbruk noen rolle...
Alt handlet kun om å kunne glede Bumpene med noe helt unikt...
-og hjerte og sjel ble lagt ned i prosjektet...
Den første ble til flere..og nå er hele 10 stk ferdige...
De fire eldste Bumpene har fått hver sin...-de to nyeste Bumpene er enda for små til å få...

Her er den som ble lagt ut for salg...
-men mulig noen liker denne bedre og da er det jo kanskje greit å få velge...
Her er altså alle de seks som etter langt om lenge endelig ble ferdige....
Jeg skal bare selge den ene av de to øverste nå i denne omgangen...
-og jeg kjenner det litt trist i "klovne hjertet" mitt at en skal bort....

Bare se på uttrykket her...-han ser litt betuttet ut stakkars....

Denne så ut som han var litt mer moden til å flytte hjemmefra....
Det er veldig rart at de får slike ulike uttrykk...
-jeg har jo forsøkt etter beste evne å gjøre helt likt på alle sammen...
Slutt resultatet/ansiktsuttrykket blir liksom til helt av seg selv...
-de får "personlighet" på en måte....

Nå skal jeg avgårde på jobb en tidlig søndags morgen...
-ønsker alle en fin fin dag :-)

2 kommentarer:

  1. De är så fina allihop , du är så duktig på att handarbeta. Hoppas det gick bra att jobba .Kram på dej

    SvarSlett
    Svar
    1. Tackar...jo det gick rätt ok denna helgen, men min rygg börjat krånla igen tyvärr...samma som innan😩 jag är så trött på det...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...