onsdag 5. oktober 2016

Opp og ned....

Etter den veldig fine "opp" lørdagen...
-ble det ganske så "ned" da jeg våknet med vondt i halsen søndag.
"Vondten" ble bare verre og verre ut over dagen...
 -på kvelden hadde den satt seg i både øre og hals..-og oppover i kinnet også...

Det var en nydelig høstdag, jeg gikk ifølge min tlf. hele 51 steg (wow)
-det var fra sengen og ut til sofaen + en tur utenfor for ta bilde av solnedgangen...

Mandag var været like vakkert og jeg var fortsatt helt elendig....
-den verste vekingen hadde sluppet taket litt.
Hodet var ullent og halsen var vist opphovnet midt i brekknings refleksen....

Det var en dag det ikke var mye vits i å skrive om..
-jeg satt mest her å synes synd i meg selv....
Tirsdagen var ikke særlig god den heller...
Idag gikk det på "opp" igjen omsider...
8181 steg viser tlf ikveld, det er jobbedagen +en fin fin tur rundt Vinnesvatnet...
-lite sprek som jeg er er jeg rimelig fornøyd med det...

Her er litt bilder fra turen...
Morgendagen skal vist bli like fin som idag...
-det er jo helt supert siden jeg har fri hele dagen :-)



2 kommentarer:

  1. Härliga bilder , fin du är i håret.

    SvarSlett
    Svar
    1. He he...för långt nu, jag behöver klippas...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...