tirsdag 27. september 2016

"Hold på hatten"

-vær her idag...
En skikkelig høst dag med ekstra (ekstra) mye nedbør på tvers...
Det var store vanndammer i kjørebanen flere steder da jeg om sider kom meg på hjemvei...
-tre timer etter jeg var ferdig på jobb....

Laget meg en rask pasta middag og så var det ikke rom for noe mer aktivitet idag..
-bena verker som om jeg skulle ha gått flere mil...
Det har jeg jo ikke...(-bare 4502 skritt viser måleren på tlf..)
-og det er jo nesten ingenting...

Jeg tenkte å ta middagshvilen samtidig med nattesøvnen ikveld...
-altså 1 time middagshvil og så direkte over på 6 timer søvn før klokken ringer imorgen tidlig...
Det er sikkert kjempe lurt med tanke på morgendagen også...

Snakkes ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...