søndag 10. april 2016

Helt herlig...

-vårlig og flott...-har denne helgen vert...
Lørdag var Store Bumpen's første fotball cup...
-og det var faktisk min første som tilskuer også...
Flinke var de alle sammen og Bumpen var skikkelig stolt av pokalen sin..
 Etterpå var jeg ute i vårsolen det meste av dagen...
-før en avslappende lørdagskveld med en bok...
  "Et helt halvt år" ble lest denne helgen ...
Søndagen satt jeg ute i solveggen her og leste boken ferdig...
-ganske perfekte og avslappende sysler på en fri søndag...
Jeg burde sikkert gått en tur i det fine været...
-eller muligens vært litt sosial på en slik fantastisk fin solskinnsdag...
Men jeg valgte freden og roen, -mitt eget selskap, 
-lånt inn i livet til personene i denne boken...
Den var faktisk veldig VELDIG bra!!!

Slik så solnedgangen ut her ikveld...
 Ønsker alle en fin ny uke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...