tirsdag 29. mars 2016

Litt arbeid på vent...

-25 "Uhuu-mi" har fått selskap av noen nye...
Jeg stakk jo innom på garnbutikken på påskeaften for å kjøpe mer hvitt garn...
-og da plukket jeg med meg et par nye farger også....
Så nå er det 30 som venter på ferdigstillelse her...
-og jeg gruer meg litt til den jobben...
Jeg vil ta en pause fra "Uhuu-mi" hekling når disse er ferdig tenker jeg...
-og heller prøve å få gjort ferdig klovnen til Lille Frk. Bumpen....
Det finnes andre hekle prosjekter jeg har planer om...
-og noen kjøpte mønster som jeg gleder meg til å prøve ut etter hvert...
Jeg tenker jo ikke bruke så veldig mye tid på hekling nå når det våres og blir varmere ute...
-så det er liksom greit å ikke ha en masse "må gjøre ferdig" på planen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...