torsdag 24. mars 2016

"Giddalaus"...

-denne dagen har nesten bare vert sløøøøøøv...
Jeg kom liksom ikke igang med noenting...
-og det er helt "pyton" når jeg vet det er ting som bør gjøres...
Formen var ikke den aller beste på en fridag...
-hodepine og gruggen i systemet var liksom ikke helt etter planen akkurat nå...
Etter hvert orket jeg ikke sitte her lenger og tok meg en liten kjøretur ....
-litt innom hos Bumper, og måtte også å fylle opp vanndunkene mine på "vannposten"....

Da jeg kom hjem igjen fikk jeg ryddet opp i kjøleskapet...
-og gikk igang med litt matlaging...
Enkelt og godt...
-kjøttdeig med hjemmelaget taco krydder og en mos av blomkål,poteter og spinat...
Jeg laget også karamell av dadler, -måtte bare teste om det ble bra...
-siden jeg fant en oppskrift på det...
Karamellen står nå i kjøleskapet og jeg vet ikke helt hva den skal/kan brukes til...
-den ble for løs til å dele opp som vanlig karamell, men kan jo ev.fylles i sjokolade kanskje...

Og ja...-jeg laget en "Uhuu-mi" til meg selv midt i "giddalausen"...
-noe måtte jeg jo finne på for å få tiden til å gå...
Syns den ble tøff...
Ha en fin kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...