torsdag 18. februar 2016

Mat prat...

Igår gikk det litt over stokk og stein med mat og måltider...
-det ble overhode ikke noe system på sakene her....
Jeg spiste gratinerte rødbeter til frokost...
-altså resten av mandagens grønnsaksform...
Til middag ble det kotelett og noe salat..
-som var rester fra tirsdagens jobbe kveld lunch....
Og til kveldsmat laget jeg grønn sjokolade moussé... 
-med bær, nøtter og frø...
Den ble grønn siden jeg midt i tilberedningen fant ut at jeg manglet kakaopulver...
-det var jo nesten krise, men jeg hadde kakao nibs og da håpet jeg det gjorde samme nytte...
Grønn med brune flekker ble den da...
-med den var faktisk veldig god selv om den så ganske skummel ut...
Det var igrunnen bare å lukke øynene å nyte ;-)

Jeg gjorde istand frokost til idag samtidig siden jeg først var i gang på kjøkkenet...
-jeg har ikke bestemt noe lunch eller middag så det får jeg ta etter hva som finnes av råvarer...
Det blir jo lett en del grønnsaker som etter hvert bare må brukes opp...
-det var en slik avokado som var grunnen til den uvanlige kveldsmaten..
Det er litt synd men jeg glemte å ta bilde av den før den ble spist opp...
-tanken streifet meg ikke før det var for sent....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...