torsdag 11. februar 2016

Framgang, ja...

Jeg veide og målte meg idag siden det var skrevet opp på uke planen....
-men har ikke notert ned noen ny dato for mål og vekt sjekk...
Jeg har forresten sovet som en stein i natt, og skikkelig(altfor) lenge idag...
-det merkes med en lett hodepine, litt rusk i systemet og en mer aktiv piping i ørene...
Likevel kjenner jeg at "batteriene" er ladet og at nattens dvalesøvn var BRA....
-så idag har jeg få gjort litt nødvendig husarbeid...
Det er jobbehelg så jeg bør være litt i forkant med tanke på måltidene for den også...
-men jeg skulle jo ikke planlegge fridagen alt for mye, -jeg har kost meg mest med fri :-)

Så til mine resultater siden sist onsdag... 
-på 8 dager der både torsdag og fredag ble kos før nytte...-altså "skrot" mat dager...
Hadde vekten gått ned med 300gr... 
-jeg ble mer glad for at den ikke hadde gått opp en at den hadde gått ned...
(-selv om jeg innerst inne håpet på minus ett par kilo..-minst...)
Målebåndet viste 3cm mindre på midjemål...
-og 1cm mindre der jeg måler rundt navlen og brystet....
(-jeg er ikke sikker på om jeg er fornøyd eller ikke med dette....vel...-mest IKKE...)
Jeg kunne tenke meg litt flere cm borte der jeg måler rundt navlen...
-siden det er der jeg tenker at "buk fett" gjemmer seg rundt indre organer...

Når jeg sitter her å skriver dette ser jeg jo at jeg burde være skikkelig fornøyd med resultatene...
-på så kort tid..-med to "skrot" mat dager på rad...-så og si ingen fysisk aktivitet...
-overhode ingen forsakelse på noen måte...-ingen sult, -ingen pine...
-ingen svette, -tårer eller blodsmak i munnen...
DET ER JO BARE HELT UTROLIG AT DET FORSVINNER CM. OG GRAM AV INGENTING
Tenk bare hva som da kan skje om jeg skulle finne på å gå en tur innimellom :-o
Og jeg innbiller meg at jeg kjenner et snev av økt energi...
-jeg har ikke vert så dødssliten som jeg pleier, -jeg har ikke måtte sove etter jobbedagene...
Nå er det jo bare 2 dager jeg har prøvd meg på jobb enda...
-men dette lover jo godt tenker jeg...

Jeg er så veldig glad for at ryggen ser ut til å klare jobbedagene også...
-selv om det sliter og verker (-mest i ene foten nå) går det over etter noen timer ro...
Kapasiteten min er ikke 100% -men jeg er utrolig mye bedre en for bare en uke siden...
-og 2, 3, 4 uker siden kunne jeg jo nesten ikke røre meg uten verk og nummenhet som resultat..
Dette har sikkert ingenting med kosthold å gjøre...
-men en kropp som får nyttig mat jobber vel også bedre for å reparere seg selv når noe blir feil..
Det er jo nyttig mat alt dette dreier seg om...
-å få i seg alt alle cellene i kroppen trenger for å jobbe maximalt hver dag...
-i riktige mengder og riktige kombinasjoner....
Jeg tar tilskudd av D vitamin og kalsium siden jeg ikke klarer å få i meg nok av disse...

Ha en trivelig kveld alle sammen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...