lørdag 6. februar 2016

En skikkelig fin kveld...

Showet "Margot -Alt i boks" var en opplevelse...
-utrolig morsomt rett og slett...
Å le i 80 minutter ble dagens trim...

Vi hadde litt ledig tid før vi skulle spise og gikk til Oliviers&Co....
-til min store glede...
Jeg har jo ikke vist om denne butikken så det var veldig hyggelig å bli kjent med den....
-utrolig mye godt i hyllene der...-og anledning til å smake også...
Det er helt sikkert at jeg skal innom der flere ganger....
-tenk bare...-en hel verden av oliven oljer, pesto og andre gode saker...
Jeg valgte meg ut disse...
-og har veldig lyst til å ta OLIVENKURS der en gang også...
Vi hadde bestilt bord på Brazil Churrascaria....
-og jeg ble super fornøyd da jeg fikk se den flotte buffén de hadde...
Her var det virkelig lett å spise "grønnfor" i alle regnbuens farger...
-grillet kjøtt (ulike typer) ble servert ved bordet....
Mmmmmm -er egentlig alt som behøver sies....
Selvsagt ble det også litt "skrot" -det var jo liksom planlagt....
-jeg både drakk fanta og spiste dessert...

Medbrakte matpakken ble brakt like hel hjem igjen...
-jeg har heller ikke spist snacksen jeg hadde med...

Ang. Olivenkurs kan jeg jo ha det som en premie til meg selv når jeg når ett av delmålene...
Det er liksom tenkt at jeg skal premiere meg selv etter hvert som jeg oppnår resultater...
-den biten er ganske vanskelig igrunnen...
Jeg hadde ingenting jeg egentlig ønsket meg da jeg tenkte på dette på onsdag...
-rett og slett ikke noe som kunne regnes som "gulrot" for å nå mål...
Likefullt fikk jeg satt et første delmål...-og også bestemt "premien" for det...

Jeg skal kjøpe meg "Freshbox" for å få det ryddig i kjøleskapet...
-når jeg har mistet mine første 3,5 kg 
Nå kan jo neste premie være "olivenkurs" når de neste 5 kg er borte...
-og enda er det flere kg å ta av, -mellom 5 og 10 kg utover det kan med forsvinne tenker jeg...
Om dette er så veldig realistiske mål er har jeg ikke helt bestemt enda....
-det er nok klokest å finne ut det etter hvert...

Nå er det natten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...