tirsdag 19. januar 2016

I går...

-glemte jeg jo helt av mat oppdateringen..
Ikke at det er så skrekkelig interessant eller spennende...
-men jeg har liksom skrevet litt om det de siste dagene....

Det ble en del måltid igår også....sånn ca passe...
-vil si, -frokost, lunch og middag + noen mellom måltid....
Jeg drakk ikke en dråpe grønn te, -men tok et glass rødvin på kvelden....

Jeg var til legen utpå dagen igår...
-siden det vist ikke var så veldig lurt å gå den søndag turen....
Resultatet av den ble at ryggverkingen tok seg opp og ble verre igjen...
-lege undersøkelsen gjorde "vondten" enda verre...
Og "verre" har holdt seg idag også så denne dagen har ikke vert så veldig bra....
-jeg har ikke heklet engang, -mest bare irritert meg over at det gjør vondt enda....
Jeg har ikke kokkelert noe heller....
-var veldig greit å ha en ferdig grillet kylling i kjøleskapet....
Ble bare en kopp grønn te, 
-og det har altså bare blitt raske og enkle måltider....
Men sunne og rimelig fargerike har måltidene vert uansett...
-så alt i alt er jeg rimelig fornøyd med egen innsats også idag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...