lørdag 4. juli 2015

Irriterende...

-blir skikkelig frustrert når jeg ikke får til det jeg vil...
Hele gårdagen satt jeg her å forsøkte å opprette bloggen på mitt eget domene...
-og har nok rotet alt til ordentlig...(tror jeg)

Egentlig skulle det meste gå ganske automatisk fra "Web10"...
-og jeg fikk laget en egen Wordpress side der for lenge siden...

Men igår da jeg skulle flytte fra blogger ble det brått en ny wordpress oppsetting...
 -da jeg logget meg inn på en annen PC...
Så ble det enda en da jeg forsøkte igjen fra nettbrettet...
-jeg fant liksom aldri igjen den første som jeg hadde tilrettelagt sånn halveis fra før...
Inne på "Web10" så jeg at jeg hadde 3 wordpress oppsett...
-så jeg slettet og forsøkte meg på nytt...
 (vel, noe gikk ikke å slette da jeg måtte i "root" å gjøre det manuelt ? -hva nå det betyr)
Jeg fikset altså nytt Wordpress oppsett...-og forsøkte meg litt frem med poster osv.
-det viste seg da komplett umulig å få legge inn bilder i innlegg...

Jeg slettet en hel del oppsett og satte opp på nytt...
-det ble liksom bare verre og verre etter hvert som jeg forsøkte...
Det "liksom enkle" ble etterhvert fryktelig komplisert...

Mulig jeg trenger hjelp fra noen som kan dette...
  
Det er rene IQ testen dette her, -jeg kjenner liksom at jeg MÅ finne ut av det...
Jeg må forstå hvordan dette fungerer, -hvor ting blir av når det er lagret osv...
-før jeg eventuelt flytter alt jeg har gjort på blogger.com disse årene..

God Helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...