torsdag 2. juli 2015

Ferie modus...

-dagene går, -idag har det vert riktig sommervær...

Siden sist har jeg bl.a lest en bok, bakt en kake, passet noen Bumper, 
-gått noen turer, plantet noen blomster, heklet litt, besøkt mamman min...og sett en god film...
Ingen skriverier innpå her pga. manglende Internett tilgang (-i tre dager)..
(-rart hvor nett tilgangen savnes når den ikke finnes)

 Disse to Bumpene hadde så lyst å sove her hos meg igår kveld.
-etter at jeg hadde lånt de med meg på en "halv" sommertur...
De har kost seg sammen og oppført seg helt eksemplarisk i hele dag og igår kveld...
-det gikk bare ett minutt fra de la seg, til de sov, -enda de gikk til sengs samtidig i samme rom... 
Vi har hatt en skikkelig kjempekoselig "barfot ute hele dagen" dag....
-bumpene ble behørig smurt med solkrem men jeg glemte helt meg selv, -desverre :/

Ikveld er sengen min okkupert av denne Bumpen...
-i "Barnebarn sengen" sover denne en natt til...
Vi håper jo på en like fin ute dag imorgen også...
-vi har handlet inn og planlagt en liten feriekos piknik liksom...
Frk. Bumpen lurte på om vi ikke skulle ha "under bordet fest"...
-det hadde vi sist hun var her... 

Under bordet fest = 
-rigget til med hver sin pute, et lysfat med batteridreven lysslynge, noe godt og spise og drikke.. 
-så satt vi i mørket der under bordet og leste eventyr og koste oss...

Jeg får nok snart ta natten....
-det blir vanligvis litt så som så med min søvn når jeg har små gjester i sengen...
Ikke bare at de ligger veldig urolig...-de lager jo lyd når de sover også...
-men de pleier ikke våkne så fryktelig tidlig når de sover her...

Ønsker alle en god sommernatt...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...