mandag 13. juli 2015

50 år

Mine 50 år har nå blitt feiret etter alle kunstens regler...
-i skrivende stund føler jeg meg som en 50 åring...

Fredag var selve dagen men jeg begynte feiringen kvelden før...
-og den forsatte til ut på ettermiddagen igår(-lørdag)... 

Kjempekjekt har det vert...alt sammen...
 Tusen takk til alle som var innom her personlig, -til dere som ringte, 
 -alle hilsninger på sms, -og facebook, 
-og selvsagt også for alle gaver, vin og blomster jeg har fått....
Borsett fra alt dette fikk jeg også noen gavekort, + penger til for.x  hagemøbler...
-og en (-enda ubestemt) spennende "utforske verden" reise...
 Tusen Hjertelig Takk!!!
 
Jeg må også takke, -og skryte uhemmet av "Heimalaga" 
-som fikset både mat og kaker på veldig kort varsel (-jeg skulle liksom ikke feire meg selv) Maten var innbydende, fristende og veldig god,
-og kakene deres var virkelig i en klasse for seg selv....  
Marsipankaken var faktisk den beste jeg noengang har smakt...
 Nå er mine tre uker sommerfri ferdig... 
-imorgen begynner hverdagen igjen...(-det er "lyg" å si at jeg gleder meg
Men jeg unner jo mine kolleger som har stått på helt til nå sine velfortjente ferieuker..
Obs dere: NYT,NYT,NYT -friuker går veldig fort...

Jeg er veldig glad for at jeg har en "glede seg til" uke spart til rett etter sommeren.... 
+ den 5 uken spart til sen høst/vinter...

Sommerferien denne gangen har vert helt hjemmeferie...
-og det har vert flott selv uten sommervær og varme...
(-og med flokken min på for det meste på jobb..)
Siste uken ble jo travel med forberedelser -og planlegging før den store dagen...
-samt en del styr med disse blogg greiene...
Klovnene mine har fått hvile de siste to ukene...
-men jeg burde egentlig vert ferdig med en (-helst to) til...
(-jeg må nok bli litt flittig med heklingen igjen snart...)
"Vanen tro" -så holder ikke interessen og ivrigheten min seg så fryktelig lenge...
-på mine "kreativ hobby" prosjekt...

Nå er det på tide å ønske alle mine kolleger en flott sommerferie...
-og alle dere andre en god natt...
 Det har blitt tidlig mandag i ny uke... -og jobbekveld venter....

2 kommentarer:

  1. Så mycket fint du fått ,och tårtan ser ju riktigt smarrig ut, ha det nu så bra på jobbet .

    SvarSlett
    Svar
    1. Tackar...är soligt och skönt här idag, en bra dag att börja jobba :)

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...