onsdag 24. juni 2015

Jonsok...

-jeg tok feil på tiden, men fikk med meg litt grilling og samvær utenfor bygdehuset...
Brenning av Sankthansbålet måtte utsettes pga. vind dette året også...
Mandag var det forresten skikkelig sommer her(shorts vær) -igår kom høsten tilbake...
-og idag våknet jeg med tett nese, hodepine og "rusten" i kroppen...
Jeg fryser, fryser og fryser.....-brrr....-det er skikkelig iskaldt...
-lite hyggelig med slike feriedager så jeg håper dette går fort over...

Jeg har så langt brukt fridagene mest til rydding og vasking...-og hekling...
-det er liksom litt koselig å holde på med husarbeid når jeg har hele dagene til fri disposisjon...
Vert veldig greit å unngå bilkjøring også disse første dagene...
-det at jeg må kjøre tar fremdeles litt imot når jeg planlegger noe, -så noen hjemmedager er flott...

Idag er oppstart på årets "Sommerturer"
Jeg har jo ikke fullført mine sommertur prosjekt ett eneste år enda....
 -men klippekortet er utskrevet og på plass dette året også......
Kanskje jeg går...-og får alle klippene denne sommeren...
-det er mest "kjøre for å gå" turer, -men en av dem er i nærområdet her...
På to måneder burde det jo være overkommelig å få gjennomført dette programmet...
-men jeg lover ingenting!!

Timene har gått ganske sakte idag...
-jeg var oppe tidlig og har stort sett bare ventet på at formen skulle ta seg opp igjen...
Satser på at formen er bedret til imorgen...

Ha en fin kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...