fredag 17. april 2015

Vår rengjøring...

-endelig traff fridag og finvær på samme dag....
Nå har jeg kastet alle tepper, dyner, puter og saueskinn ut på lufting...
-nå skal jeg gå grundig til verks i rom for rom...
Det skal bli skikkelig vårfriskt, rent og ryddig her har jeg tenkt...

Ikke det ideelle å bruke en så fin fridag på sikkert...
-men det vil nok føles kjempebra ikveld når alt er gjort...
 Og da kan jeg nyte kommende fine dager med god samvittighet...
-uten tanke på støv i krokene eller kjedelige rydde saker på vent...

Dessuten våknet jeg ganske gruggen og forkjølet igjen idag...
(-det er jo typisk på fridager...)
-så det er liksom helt greit å bare være hjemme å ta vårrengjøringen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...