torsdag 12. mars 2015

Glad...

-at flystreiken er over...
Jeg har så smått begynt å tenke på hva som skal med i kofferten...
-det er jo bare to dager igjen til jeg skal avgårde...

Jeg lider av en smule "pakke panikk"...
(-og akutt reisesyke...)
-har dradd frem halve garderoben men kofferten er fremdeles like tom...
Jeg er litt redd for første etappe på lørdag...
-overgangstiden mellom flyene er knapp, -jeg skulle gjerne hatt bedre tid...
Kanskje jeg burde forsøke å få et tidligere fly...
-det vil føles tryggere å vente noen timer ekstra på Gardermoen...

Imorgen får jeg lete frem litt disiplin og få alt på plass...
-godt det er fridag :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...