mandag 9. mars 2015

Bittelitt stresset dag...

-første dagen i ny og spennende uke....
Jeg følte meg ikke så klar til alt det jeg skulle og måtte idag...
-for ikke å snakke om det jeg egentlig tenkte jeg burde fått gjort...

En liten bytur var første på programmet...
-derfor måtte jeg komme litt forsent til kveldsvakten min...
(-selv om det er avtalt, -er det kjedelig)
Stresset holder seg liksom konstant når det først har begynt...
-det blir lett høye skuldre og følelse av travelhet av sånt...

Jeg trengte jo noen greier før Afrika turen også...
-så en lynrask tur innom på kjøpesenteret når jeg først var der ordnet det...
Nå håper jeg bare fly streiken er over før jeg behøver å bekymre meg for den...
-mulig jeg snart må pønske ut en plan B for første etappe (Bergen-Oslo)
Og jeg må jo snart begynne å planlegge litt pakking også....
--men aller først må jeg nå sove, -og så jobbe dagvakten imorgen...

2 kommentarer:

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...