fredag 20. februar 2015

Siden sist...

-føler meg litt stolt av meg selv idag...
Første treningsøkt er gjennomført...
-en STOR bragd med tanke på hvor utrolig lite lyst jeg har til å gå dit...
 Helt ærlig...-jeg brukte flere timer til å mote meg opp...
-jeg syns det er så utrolig pinlig liksom...
Å ikke være særlig sprek eller sterk...
-å ikke orke selv lette vekter eller ganske få repetisjoner...
Det er liksom ikke noe jeg føler så veldig for å vise frem for ev. publikum...
-ikke "meg" i trenings tights heller...
 (det vil nok ta "uhorvelig" tid før jeg blir bekvem med det)

Men... -jeg gjorde det likevell...
-trosset stoltheten ev. selvrespekten og trente gjennom programmet mitt...
Et øvelse ble for tung for meg... -greide bare 24 av 36 repetisjoner...
-og en droppet jeg fordi "noe kan faktisk bli FOR pinlig"
Jeg har 10 ulike øvelser/apparat og skal ha 12 x 3 repetisjoner...
-ca. en time trening...

Igår ble Frk. Bumpen 3år...
(-besto's lille flis)

Jeg rakk ikke oppom for å gratulere henne igår siden jeg skulle ha klubb hos meg...
-så jeg var en liten tur på besøk ikveld....
Jeg lånte med meg Store Bumpen hjem igjen på liggebesøk...
-det er jo evigheter siden jeg hadde kvalitetstid med han..
Vi har kost oss med fargelegging og lesing...
Han er kjempeflink med bokstaver enda han ikke er 5år enda...
-kan skrive navnet sitt, -har full kontroll på hvem sine bokstaver de ulike er...
Han lærer seg nok lesekunsten på en to tre...
Vi snakket litt om de ulike bokstavene i sabeltann boka....
-det har vi gjort en gang før....-i sommer sikkert...-det er tydelig at han husker det enda...
Kvalitetstid gjør godt....
-imorgen skal vi kose oss noen timer på formiddagen før jeg skal på jobb....
Søndag skal også jobbes...-og Frk. Bumpen skal feires...










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...