søndag 8. februar 2015

Prøver på nytt...

-etter å ha vert fraverende og stille ganske lenge...
Pausen var ikke planlagt, -den bare kom av seg selv...
-plutselig var skrive lysten helt borte...
Jeg har ikke fotografert noe heller...
Januar 2015 forsvant liksom inn i historien uten spor....
Slik ble det...-enda det har hendt en del dokumenterbare saker...
-orkanen "Nina" for.x...-og min "kjedelige" grusomt vondt i ryggen historie....
Jeg har vert sykmeldt det meste av januar...
-julepynten ble stående fremme forskrekkelig lenge...
(-mitt gode humør har jeg ikke sett snurten av)

Nå er allting så mye bedre... 
Kiropraktoren knekker meg to ganger i uken...
-og jeg er 50% tilbake i jobb...(litt til rettelagt)
Krysser fingrene for at "knekkingen" får helt orden på meg etter hvert...
Det er ikke akkurat den billigste behandlingen...
-men når det hjelper er det jo verdt kronene...

Jeg har omsider fått fylt den gamle vin ballongen som har stått i kroken her veldig lenge.
-jeg hadde en plan om at den skulle bli en lampe...
Det ble den også, da jeg endelig fikk somlet meg til å kjøpe noen trollhassel greiner...
-eller egentlig var det bare pinner... 100kr per pinne...(skrekk og gru)
Det ble ikke så bra... -jeg var ikke veldig fornøyd....
Så fikk jeg en skikkelig svær grein fra en jobber med...-den var helt perfekt...
***TUSEN  HJERTELIG TAKK ***
-nå er jeg bare så kjempe fornøyd med kreasjonen... 
Den har ingen lamper enda men jeg vet ikke om den behøver det heller...
-ble flott med noen "Diamanter" og ett par snøkrystaller...
Hengepynten kan jo skiftes etter ønske... 
-jeg tror etter hvert jeg vil ha litt med farge på men det har ingen hast... 
Noen flere lampe krystaller i ulik form vil jeg også gjerne ha...
-de er ikke så lett å få tak i ser det ut til...
 

3 kommentarer:

  1. Så fint da blei Solveig :) er litt enige med deg, flott uten lys og ;) er nå ikkje så lenge til da kan pyntes med påskeegg ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. JA da stemme...Eg er so kjempefornøyd, da blei heilt perfekt med den greina :-)

      Slett
  2. Kul att du har hittat tangenterna igen. Blev fint med trollhasslen i hörnet .

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...