onsdag 18. februar 2015

Host, -host...

-dagen begynte tidlig her til en forandring...
Oppe før kl.8 på en "fridag" er rett og slett unormalt...
-at morgen formen min ikke er videre sprek, -var derimot helt som normalt idag også...

Av en eller annen grunn våkner jeg i bortimot influensa tilstand hver eneste morgen...
-gruggen og forkjølet, -ofte med hodepine i tillegg...
Hodet føles tett og det piper konstant i ørene...
-men det pleier jo heldigvis gå seg til utover dagen...
Dette er liksom blitt mitt normale vinter fenomen...
-sommer halvåret (mener jeg å huske) er bedre...

Skal si jeg gleder meg til denne vinter "snerken" fordufter...
-er jo nesten så jeg glemmer hvordan frisk og opplagt føltes...

Igår var jeg på treningsenteret på gjennomgang av opplegg...
-det ble bare oppvarming, -noe testing på de ulike øvelsene, -innstilling av riktige vekter osv.. 
Jeg kjørte altså ikke hele treningsøkten som den skal være...
-sånn ca. halv økt kan jeg vel kanskje si det ble...
Var såpass at jeg idag kjenner at noen muskler ble overasket av plutselig uvant bruk...
-slett ingen trenings verk men liksom en liten påminning om at de eksisterer....
Ryggen ble heldigvis ikke noe verre...
 Juhuu :-)

Idag har det meste av dagen gått med til mail'er, -tlf. -å lete og lese...
-for å finne ut av saker som jeg ikke kan, -men som jeg helst bør kunne...

Nå skal jeg pakke inn mine føtter...-testing...☆fot pleie☆ 
-og strikke litt... -nyte kvelden og kanskje se en film....
Jeg må også planlegge litt for morgendagen....
☆☆☆

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...