mandag 23. februar 2015

Herlig...

-å gå hjem etter fullført jobbehelg +mandag...
Ryggen har oppført seg "nesten" eksemplarisk....
-så jeg tror jeg kan våge å erklære meg arbeidsfør igjen...
Jeg skal knekkes litt imorgen også...
-men jeg håper Kiropraktoren også sier seg fornøyd og ikke vil ha meg tilbake igjen..
 Treningen vil vel forbedre musklene smått om senn...
-slik at jeg kommer tilbake til normalt igjen..(-vel, helst bedre en normalt)

Fri imorgen blir forstyrret av jobbmøte etter kiropraktortimen.
-det er alltid kjedelig når fridagene blir forstyrret av ting jeg må og tider å nå...
For ikke å snakke om bilkjøringen...
-etter å ha surret rundt i bil i tre dager, er kjøring liksom det siste jeg vil når jeg har fri...

Men kvelden er helt planløs...
-og vekkerklokken skal ikke stilles imorgen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...