tirsdag 17. februar 2015

Fornuftig eller....



-kanskje ikke...
Jeg har iallfall meldt meg inn på treningssenter....
Det er slett ikke slik at jeg plutselig har blitt så skrekkelig interessert i å trene...
-men noe må gjøres med den ryggvondten min...
Her skal prøves det som prøves kan...
-så får jeg bare håpe at motivasjonen kommer og stiger med tiden....

Jeg må ta det veldig forsiktig nå i starten...
-en, -muligens to økter pr. uke med til rettelagt program sier kiropraktoren...

Største utfordringen blir å fysisk stille opp og gjøre "trenings programmet" tenker jeg...
-første bud er vel å stille...
Er jeg først kommet dit kan jeg jo likegodt trene...
-det er vel ikke så mange unnskyldninger å finne på da...

Som alle sikkert skjønner så er jeg ikke super motivert...
-jeg tror jo det blir mest "slit og strev" 
Men tilogmed jeg er helt sikker på at det er nyttig...
-på sikt sikkert veldig nyttig...
Og det kan faktisk vise seg å bli skikkelig kjempekjekt...
-det vet jo jeg ingenting om før jeg har forsøkt...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...