lørdag 22. november 2014

Travle tider...

-siden sist, -men nå kan jeg omsider fokusere på litt annet...
Eller?? -jeg burde iallfall kunnet det...
-om ikke virkeligheten hadde "krasj landet" så brutalt...
Så mye strev og stress for aldeles ingenting...
-kanskje jeg bare burde pakke mine saker og prøve lykken et annet sted...

De siste to-tre dagene har jeg erfart ett par saker...
● det jeg ofrer privatlivet for, kan også regnes som ganske verdiløst...
● den sannheten svir, -og forstyrrer min egenverdi...

Kan vel ikke akkurat påstå det sporer til forbedring....
-er heller en ganske demoraliserende følelse...
Liksom...-hva "pokker" er egentlig vitsen med å være ordentlig og/eller flink...
-er det ikke bedre jeg bruker tiden min på ting(-og folk) som er viktigst for MEG...

At det normalt sett fins for lite tid og energi til denne flokken min...
 -føles jo bare enda verre... 
-når "MÅ-tiden" -og innsatsen der, -regnes som så verdiløs...
 ?? Hva har jeg egentlig igjen for å ofre kvalitetstid med disse 7...??
-de vokser fort, -årene går...
Jeg kan ikke forsvare mine prioriteringer for meg selv engang...
-om jeg skal forsette å selge tiden med disse for "smuler"...

Kanskje tiden er inne til å tenke på nytt... 
-omorganisere igjen...
Litt respekt for hva og hvem man er... 
-og ikke minst jobben en gjør er ganske viktig...

Etterlengtet fri helg, -og humøret bare druknet i negativitet...
-æsj, -for dårlige dager...

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...