onsdag 5. november 2014

God kveld...

    -det er ganske travle dager denne kurs uken også...
Jeg lurer på når jeg skal få ordentlig tid til å smelte all informasjon...
-og ny ervervet kunnskap...
Det må jo nødvendigvis syes sammen litt i hodet også etter hvert...
-om det skal lagres og arkiveres som noe jeg virkelig har lært...

Jeg elsker å lære noe nytt, -kjenne at jeg faktisk forstår saker og sammenhenger o.s.v...
-den prosessen er bare super...
At temaet kanskje i utgangspunktet er kjedelig spiller egentlig ikke så stor rolle...
-ofte er det selve prosessen som er viktigst, -som redskap for å nå ett mål....
En masse uvesentligheter en må vite og kunne for å forstå det egentlige målet...
-eller for innimellom å kunne komme med det riktige "viktige" spørsmålet....

Det er jo slik at jo mer en lærer jo flere spørsmål sitter man igjen med....
-aldeles overveldende hvor lite man egentlig vet...-og helst vil finne ut...

Dette er nyttig, -engasjerende og interessant....
-selv om det også er slitsomt og ganske utmattende, -av og til...

Beklager, -det ble ingen bilder denne gangen...
-nettbrettet ville ikke samarbeide ikveld...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...