lørdag 18. oktober 2014

Home sweet home...

-trøtt og sliten, nærmest død....
-vaklet jeg inn gjennom døren klokken 20.15....
Utpakking av kofferten fikk vente....
-det MÅTTE bli tidlig til sengs igår kveld....

For en gang skyld hadde jeg pakket fornuftig slik at bare 3 plagg i kofferten er ubrukt....
-til vanlig pleier ca.70% av klærne bare reise på tur frem og tilbake...

Hjemme ventet et tomt kjøleskap....
-så en tur innom butikk på hjemveien var jo helt nødvendig...
Det er min jobbehelg så det blir lite tid til avslapp, eller å omstille seg til "normalen" igjen...
-men jeg gleder meg til jobbekveld en etter så lang stillesitting....
Smelte og sortere all nyervervet kunnskapen får jeg gjøre litt etter litt...
-og det gjelder for utpakking av reisevesken også... 

Det var godt å sove i sin egen seng i natt....
-litt mindre kjekt å ikke gå rett til ferdig dekket frokost...

Ha en fin helg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...