torsdag 16. oktober 2014

Fest kveld...

-siste kurs kvelden feires litt....
Føltes tryggest å drikke meg litt mot...
-og ha "reserve for" på plass...

Fin middag "liksom"....
-dette har jeg altså meldt meg frivillig til å spise...
Jeg hadde en avtale med meg selv om aldri, aldri noensinne å spise sånt...
-men i ett galskapens øyeblikk satte jeg navnet mitt på listen for de som ville prøve spesialiteten..

Nå venter desserten. ..-heldigvis...
Så tid for gruppens underholdning i kjelleren....
-og vi får kanskje være oppe litt lenger...
De andre dagene har jo alle gått tidlig hver til seg...
-stuptrøtte etter lange "lære seg masse" dager...

Det blir nok godt å reise hjem igjen i morgen etter lunch...
-kofferten er nesten ferdigpakket..

Det har vert kjempe kjekt....
-og det blir sikkert enda kjekkere når vi skal tilbake hit om to uker....
Da stiller vi jo litt mer forberedt på hva som venter....
-og vi kjenner hverandre litt bedre også....

HA EN FIN TORSDAG KVELD 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...