fredag 5. september 2014

Fredag kveld...

-avslapping er planen for kvelden...
Det er jobbehelg "igjen" så jeg må nesten nytte sofa tiden best jeg kan....
-skulle jo hatt en bok å lese også da....-men alle jeg har er ferdiglest...
Det er jo litt kjedelig...
-når jeg føler for litt tankeflukt liksom....
Skriving er nest best.....-eller kanskje jeg skulle se en film....

Jeg fant frem strikketøyet og begynte på igjen på det i går....
-enda en Farmen genser som har lagt bortpakket siden tidlig i vår....
Lite motiverende å ferdigstille slike gamle prosjekter....
-rett og slett kjedelig jobb...

Egentlig er jeg litt sulten....
-men jeg gidder ikke gjøre noe med det heller....
Eller...-jeg skal snart....
-vil bare "surmule" litt mer før jeg rykker meg opp igjen....

Det er i grunnen litt rart at en kan få slikt "surmule" humør av rett og slett ingenting...
-helt uten logisk grunn....
Ingen har vert "ekkel" med meg i dag....
-jobbedagen var helt grei...-i grunnen ganske trivelig til og med...

Så...-jeg er sikkert ikke sur...-bare litt tankefull...
-uten å helt vite hva jeg tenker på....-enda....
Det pleier å komme frem litt etter hvert...-bli klarere og klarere på en måte...
-til "tiøringen" faller på plass...

Vel...-nå høres jeg nok totalt skrullete ut....
-tenke prosessen min er innimellom uhyre trege saker....
-enda så snartenkt jeg er ;)

Nå skal jeg spise....-og så blir det film....

Forresten så måtte jeg kjøpe mine første lesebriller på onsdag....
-det var jo ett bittelite nederlag....

Surmuling avklart for denne gang....
-lite virksomt "all by my lonesome" -bedre med litt mat....

God helg rundt omkring....






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...