mandag 1. september 2014

Bryllupsfesten...

-den kjekkeste festen jeg har vert på...
Helt sant!!
Som vanlig...-grudde jeg meg skikkelig på forhånd...
-det gjør jeg jo alltid...
Jeg liker liksom ikke dette med å kle meg opp...-prøve å "være fin"...
-har nok en "error" i "pynte seg" systemet mitt...

Det var foreldrene store, -og frk. bumpen's "i syden" bryllup som skulle feires... 
-de var så fine, -flinke..-og så glade...
Selvsagt måtte jeg jo felle noen tårer.... 
-det føles naturlig nok vemodig og rart å se sitt lille barn sitte der så vakker som brud...
-eller brudgom.... 
Ingen er så nydelig som du!
-er vel følelsen alle foreldre sitter med på en slik dag...
Dette diktet får bli mine ord til bruden (-og de to flotte storebrødrene)
How do I love you? Let me count the ways;
I love you on your very best and very worst of days.

I love to hear you sing, I love to see you smile,
I love the way you take each day In your own unhurried style.

I love to see you laughing and dansing in the rain,
And even if you make a mess I love you just the same.

I'm happy when you're happy, I'm sorry when you're sad
and even though it may not show I love you when you're bad.

I love to watch you sleeping Tucked away in dreams
I love to hear you whisper All your future hopes and dreams.

I love to watch you play and all your silly ways
I'm sure you never know How much I love you more each day.

How do I love you? It's impossible to say;
For if I had a million days and time enough for all the praise
I couldn't tell you all the ways
I love you.

Tusen takk for en fantastisk flott bryllupsfest :) 

2 kommentarer:

  1. Vad stiliga och fina de är , och kul att det blev en bröllopsfest ,hälsa till brud paret.

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal göra det :) jag är en häldig mamma...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...