tirsdag 12. august 2014

Vel...

-det har ikke akkurat vert bade vær... 
-men jeg har blitt dusjet ganske grundig disse to jobbedagene...
Jepp...-det bare regner og regner... 
-riktig foss regner innimellom... -spesielt når jeg er ute av bilen liksom...
Nå er overgangen avklart og late feriedager nesten glemt...
-bare nesten altså...
Vil vel tro jeg har fått litt (langtids) nytte av all den "hvile seg"...
-og de nydelige sommerdagene...

Jeg har blitt ett år eldre... -mamma Store -og Frk. Bumpen ble ett år eldre...
-og Nyeste Lille Bumpen ble 1 år...

De andre i flokken min har holdt seg i samme året...
 -veldig greit siden jeg prøver meg med lavkarbo kost igjen etter gammelt...
Da er jo vanlige kaker og godsaker litt sånn fy fy...
-og jeg er ganske svak i viljen når fristelsen blir for stor ;)

Nok om det... -det blir kanskje tema en annen gang...

2 kommentarer:

  1. Lykke til med lavkarbo Solveig! Klare du nok veldig bra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Tanja :-) Gjekk veldig bra i ca ett halvt år for noken år tilbake... -plomme sesongen blei for fristene den gangen.... -og eg greide liksom aldri å ta meg inn igjen etterpå...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...