torsdag 5. juni 2014

30 Day Challenge...

-den 5 dagen avmerket som ferdig...
Pjuh...-det er litt slitsomt for en "muskelløs"...
-men akkurat nå er samvittigheten god for fullført så langt :D
Det mest slitsomme er egentlig ikke selve treningen...
-men jeg sliter litt med å finne tiden til å gjøre det...
Jeg må liksom planlegge disse minuttene inn ett eller annet sted i løpet av dagen...
Det må bli ulike tider for hver dag...
-noen ganger tidlig på dag og noen ganger sent på kveld...
Altså ingen logiske system å avsette tiden i...-og jeg liker jo best å ha oversikt...

Så langt denne uken har det bare vert krøll på tiden...
-jobb, -møter, -barnepass, -katte mating, -datter som giftet seg... -lite søvn..
-og en masse jeg gjerne skulle ha fått gjort i den tiden som allerede er blitt oppbrukt...
Jeg er ikke videre glad i slike uker...

Liksom når hodet vil ha tid til nødvendig tankevirksomhet og ting som er viktige privat...
-og kroppen må på jobb, -møter...-osv.. -osv...

Vel...-solen gikk vakkert ned over gårsdagen...
 -idag regner det litt...
Jeg får nok komme meg i sving litt her...
-det er snart tid for katte mating... -så jobbekveld...

Ønsker alle en fin torsdag :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...