torsdag 1. mai 2014

Vårsprett...

-en førstegangs erfaring for meg...
Hvert år på 1 mai arrangerer korpset Vårspretten...
-en tur i merket løype med spørsmåls poster underveis...
-musikk, -utlodning og salg av mat etterpå...

Idag hadde jeg fri og kunne være med...
-for første gang...

Turen gikk i nærområdet her og været var helt upåklagelig...
-turløypen var helt passe til utrente meg...
Ganske flatt tereng men litt opp og ned også...
-jeg mener vi gikk en slags åttetalls sløyfe.. 
Mest i skog og mark...-men var innom på veien noen ganger også....
Kanskje jeg etter dette kan komme meg ut på tur litt oftere...
-denne runden kan jeg jo ta uten å måtte kjøre først...
 Slik "kjøre for å gå" blir det jo sjelden noe av...
-og jeg syns liksom det er litt pinlig å bare gå langs veien når jeg ikke skal noen steder....
I ærlighetens navn.. -jeg kjører jo oftest når jeg skal noen steder også..-om det er gangavstand.... 
  Men... -med våren kommer også lysten til å ta tak og rykke seg opp litt...
-så jeg skal iallfall prøve å komme meg ut å gå denne løypen på nytt...
Det nærmer seg jo tiden for sommerturene også...
-jeg rakk 5 av 6 sist år... -og fikk ikke premie (-den røde vesken)...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...