onsdag 7. mai 2014

-forsettelse følger...

-"skal ikke" vant igår kveld...
 Men idag gikk jeg runden selv om det regnet...
Det har vert fridag... 
-inkludert et jobbe møte, -og en masse tenke/skrive jobb i etterkant...
Jeg tok noen tur bilder med mobilen...
Løypemerkingen er fremdeles nyttig...-jeg har ikke lært stien helt enda...

-men jeg skal videre opp under dette skumle treet... 
 Mine (helt utslitte) blå måtte til slutt skiftes ut...
-idag var første reis for disse "raske rosa"
 En gjeng sauer likte verken meg eller været idag....
 -det regnet lett på hele turen...
 Dette er siste oppoverbakken...
 -og her er nedenfor "oppoverbakken"...
(ups..-jeg stoppet vist for bildetaking veldig nær den maurtuen, -så den ikke før nå...)
 Oppom bakken ligger "Trollskogen" -da skal jeg bare nedover dit...
-litt bortover, og så er jeg nesten hjemme igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...