tirsdag 27. mai 2014

Flere bilder...

-fra turen igår...
 Lerketrær er flotte...
 Årets nye gran skudd...
 Det var disse tre som lokket meg til Sjenestølen...
-jeg skulle egentlig bare gå en runde rundt den fine haugen...
 Retning mot Lille Bumpens hus... -og Bekkjarvik brua langt der borte...
 Snudde ryggen til og passet på å få "hjemme" midt i bildet her...
 -båt trafikk...
 Kontrollert lyngbrenning??
 På hjemvei tok jeg innpå der jeg først hadde tenkt å gå...
Først kommer "Gru Monster skogen" 
-når en kommer hit blir brått all fuglekvitter borte...
-det blir skummelt stille...
 -så kommer man ned i det grønne...
 -se som solen lyser på bjørken over her...
 Inne i "Lerkeskogen fikk jeg øye på et gammelt "naust" ned om stupet...
-jeg lurte fælt på hvordan man kom seg ned dit...
 Så ett nytt tilskudd til "Lerke skogen"
 Her var jo en sjøvei, men den var så bratt at jeg ikke våget meg helt ned...
 Høyde skrekk :o
 Så var jeg ute i verden igjen...
 Her er så fint...
 -utrolig fint...
 -på toppen av verden....
 Dette er begynnelsen eller slutten, -alt etter hvilken vei man velger...
-altså rett utenfor Store Bumpen's hus...
 De ble tatt over 90 bilder på denne runden...
-så jeg finner ganske mye jeg synes er fint :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...