mandag 5. mai 2014

Esj...

-da var helgen slutt for denne gangen...
Min jobbehelg egentlig men jeg har hatt fri i bytte mot jobbing neste helg...
-var skikkelig godt med noen fridager...
Gikk tur runden lørdag også... 
-da brukte jeg to timer siden Store Bumpen ville bli med...
Igår begynte jeg så flott...-fine været...-jeg tok fotosekken med...
(-planen var å komme meg ut å gå denne runden hver dag...)
-oppe med Store Bumpen's hus ble det bråstopp...
Jeg skulle bare puste ut litt...-å se på nye "disse stativet" deres...
-mamma'n bakte pizza boller, -og jeg glemte etterhvert hele turgåingen...
Det ble en tur til fam Lille Bump istedet...
-koselig det også...
Hjemme her igjen kom jeg jo på turen min...
-tenkte jeg fint rakk en times kveldstur...
Jeg måtte bare ha litt mat i magen først...
-det ble torsk til middag....-ble jo så forskrekkelig søvnig etterpå...
Så ringte tlf...-pappa Lille Bump kom en tur innom...-og til slutt var kvelden gått...

Idag var det jobbedag, -møte etterpå, -sent hjemme....-og regn....
Jeg har liksom nettopp landet...
-fyrt i ovnen og spist to-tre knekkebrød...-og klokken har blitt 18.30....

Nå er det litt skal...-skal ikke... -gå ut å bli våt og kald mer idag...

-forsettelse følger... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...