torsdag 24. april 2014

Påske egg...

-jeg ville jo gjerne ha ett "gottis egg" dette året også...
Fint skulle det være...
-så jeg googlet og googlet etter er spesielt fint metall egg (-noen hadde fått kjøpt)
 Vel...-det egget fant jeg selvfølgelig ikke...
-men på bildesøk kom jeg over en annen god "lage selv" ide...

Prosjekt Påske egg ble øyeblikkelig satt igang...
-det var jo bare et par dager til Påsken startet...

Det var liksom bare å kle på et vanlig papp egg...
-stikke det litt...-male over og...tørke av igjen :)

Klippet først mosegummi stjerner å limte fast på egget...
-brukte også noen kjøpte "tykke" stjerne klistremerker...
 Dekket så det hele med biter av aluminiums tape...
 Passet på å få folie tapen godt inntil rundt alle stjernene... 
-og stakk tilslutt "liksom" spikermønster i tape skjøtene...
 Malte det hele med svart akrylmaling...
-og tørket malingen av igjen...
Ferdig !!
 Det finns film på youtube som viser teknikken jeg brukte...

4 kommentarer:

  1. Hei.
    Har du link til den youtubefilmen? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp...her er linken :) https://www.youtube.com/watch?v=HLJO8W-0iPk&feature=related

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...