fredag 25. april 2014

Lenge tenkt...

-å ta en liten foto tur for å forevige noen av de mange...
"Åh...-så utrolig flott..." -jeg til stadighet oppdager i små glimt når jeg suser forbi....

Tusenvis av ganger har tanken slått meg... -at dette...-akkurat nå....
-burde jeg ha stoppet å tatt et bilde...
(-dette kunne sikkert blitt et blinkskudd...)
Men jeg er på jobb, -så det er jo ikke mulig...
Siden jeg kjører stort sett samme strekninger dag ut og dag inn...
-er det selvfølgelig noen saker jeg liksom oppdager igjen og igjen....
Og det er disse jeg ikveld har vert ute å fanget...

Først vil jeg vise denne karen...
(-kanskje det er en slektning av gru monsteret)
Han står der så flott i veikanten... 
-ble en litt annen vinkling, -og inntrykk...-en man har fra bil "i fart" forbi den... 
  (-for de som ikke har sett den... -dette er et par/tre svinger før vassverket...-på vei mot Bekkjarvik..)

En annen sak jeg stadig oppdager... -helst på stille soldager (-morgensol helst)
-er denne båten som speiler seg i vannet...
Ikveld var ikke lyset så bra...-men..-jeg har førsøkt å fange den før...
-og dette er så langt det beste resultatet...
Fargene i morgensol er enda bedre...-så jeg tror nesten jeg må forsøke en gang til...
Den ligger altså ved dette vannet her... 


 
Den siste saken jeg bare måtte få tatt bilde av ikveld var dette Magnolia treet... 




Når jeg ser dette blir jeg nesten litt lei meg for at jeg ikke har noen hage...
-i tillegg er huset som eier treet aldeles nydelig det også...
Et riktig "drømmehus"  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...