tirsdag 18. mars 2014

Fin ny uke...??

-vel.. ๏̯͡๏ -tja...
Det er altså disse tennene det handler om igjen...
-sukk....-og nesten hyl-skrik...

De har gått 6 uker siden trekkingen nå...
-og imorgen er det time for videre arbeid med det....
Det nærmer seg altså slutten med den ubehagelige midlertidige plastsaken...
-det er jeg jo bare kjempeglad for...٩(̃-̮̮̃-)۶

Vel -og tja'et -og den ๏̯͡๏ følelsen kommer av det som skjedde mellom her...
Jeg ble altså hevist til spesialist etter den siste betennelsen...
-og derfra fikk jeg tlf. igår...-og time idag...
(-hun lurte på om jeg kunne komme imorgen også...-for her er ting som må gjøres...-fort..)
Det var bare forundersøkelse hos tannpleier idag...
-såkalt kartlegging... -jeg scoret vist ikke så veldig bra på dette kartet deres...
Mulig det er flere tenner som må trekkes...-noe så visst skummelt ut baki der...
(-der den nye betennelsen kom...)
Alt dette skulle spesialisten bestemme...-altså hva som kan repareres eller ikke...
-og prislappen på elendigheten...
Nå er jeg livredd for tannleger sånn i utgangspunktet...
-det har gjort forskrekkelig vondt før.. -når de driver å roter ned i betent tannkjøtt...
Jeg hadde vondt i ukesvis etter forige økt...(-altså for 6 uker siden)
De var ikke spesielt godt idag heller... -men jeg overlevde...
Det har jeg igrunnen gjort hver gang...
-uten at det har gjort "grue seg til besøket" noe enklere for min del...

Jeg er igrunnen enda mer livredd for å få vite hva regningen for "pinen" kommer på...
(-enda reddere burde igrunnen ikke være mulig...-men slik er det...)
 Og så er jeg jo selvsagt redd for å måtte trekke ut enda flere tenner...

Det er ikke rettferdig en plass dette her...

En skummel betennelse herjer nedi der...
En skal pines og plages for å holde den i sjakk...
-og i tillegg betale en formue for det....

Jeg tror ikke det går å få denne sykdommen helt vekk.. 
-man blir visstnok ikke frisk av det...

Nei...-rettferdig er det ikke!!

Huff for klagesang...-beklager...-men ikveld er det litt sånn  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...