mandag 3. mars 2014

Ferdig...

-med jobbehelgen...(-føles like bra hver gang...)
Litt sånn...  -ferdig ٩(●̮̃•)۶  -og hele tre uker til neste gang...
(-det kjedelige er at det bare er 2 helger til neste gang og de forsvinner før en får sukk for seg...
✩✩
Imorgen er fridag... 
-jeg planlegger "min vane tro" å få gjort en hel masse...
Begynte allerede ikveld...
-prøvde å komme ett hakk videre med tv-benken... 
Nei...-den er slett ikke ferdig... 
-ikveld skulle jeg tekste litt på nattbord skoffen jeg puttet inni der...
 -den var malt i samme fargen som "nye" veggen bak benken...
Merk...var... -for nå er den nymalt....-med ny farge...
-jeg bommet med sjablong malingen (-fikk maling under sjablongen..)
Fant det greiest å male den på nytt...-det gikk nemlig ikke av i vask ๏̯͡๏
-da kunne den jo godt bli litt mørkere i samme slengen...

Planen har hele tiden vert å gjøre benken litt tøffere...-unik ツ -min!!
-det tar bare veeeldig lang tid...
Jeg ergrer meg enda over kassen som jeg ikke fikk til på skikk... 
-den ser grei ut...-men sitter altfor fast og er derfor lite brukbar...
Ikea kassene duger...-men er irriterende små...
-og er en "gidder ikke vente lenger" nødløsning...

Det er altså dratt frem greier igjen...
-ligger malesaker og annet utstyr over hele spisebodret her...
 Og gjesterommet hvor sakene var bortstuet og nedpakket...
-vel ๏̯͡๏

Jeg har en jobb å gjøre!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...