mandag 31. mars 2014

Det var ein gang...

-og nå er den nymalt :)
Hvit og fin med samme farge den hadde fra før...
-og alle sparkelflekkene er vekk derifra...

Det har seg sånn nemlig...
-at jeg hadde så lyst på den tavlen jeg har vist innpå her før...
(-den som er umulig å få tak i...)
 
Den skulle liksom henge der i gangen... 
-plassen var ferdig bestemt så det ble mer og mer irriterende tomt akkurat der...
Noe måtte gjøres!!

Prosjekt tavle ble påbegynt... 
(-bilder kommer når det blir ferdig..)
-og gangen ble nymalt...

Jeg fikk et spørsmål om mine rydde prosjekter her om dagen...
-det lød slik:
Hvorfor roter du til hele huset hver gang du skal rydde?
Når vi andre har litt rot på bordet eller et eller annet sted så rydder vi bare vekk rotet...
-men du...-du roter liksom frem alt du har...-før du rydder alt på plass igjen...

Jeg tenkte litt på det... -det stemmer jo egentlig veldig...
-og...-jeg vet faktisk ikke hvorfor jeg gjør det slik gang på gang...
Det blir jo oftest en kjempejobb...
Egentlig liker jeg slett ikke å rydde, så det er jo fryktelig dumt å gjøre slik...
-derimot liker jeg å ha oversikt over ting...-en slags kontroll på saker...

Denne helgen har jeg rotet frem alle klærene mine... 
-spredt dem utover både soverom og gjesterom....
Meningen er å få oversikt over hva jeg har, -som også kan brukes...
Litt ekstra ble det jo fordi jeg midt i dette bestemte meg for å tømme gangen...
-og gjøre maleklart der...

Vel...-jeg måtte sove på sofaen natt til søndag...
-for.. -rydde opp igjen rakk jeg ikke...
Det var jo solevær ٩(̃-̮̮̃-)۶, -ute mat...-og kose seg på frihelg, som var viktigere...

Neste gang det blir litt rot her skal jeg forsøke å prøve den normale rydde metoden...
-den "vi andre" bruker...-det sparer meg sikkert for mye jobb...

Men først få jeg nok forsøke å få på plass alt jeg har rotet til...
-det vil nok kreve noen dagers innsats...-minst ๏̯͡๏

 

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...