torsdag 9. januar 2014

Kurering pågår...

-åh jippi :/ -liksom!!
 Jeg gikk omsider til lege idag...-burde nok gjort det for lenge siden...
-men jeg trodde jo ting skulle gå over igjen...
Altså er jeg godt inn i min tredje runde med forkjølelse denne vinteren...
-sukk...
(-meg og vinterhalvåret passer ikke så bra sammen...-kaldt eller mildt...)
Runde 3 begynte helgen før nyttår...-da knakte det i nesen og den tettet seg til igjen...
-og så fikk jeg fryktelig vondt i tennene...

Vinteren er et slit... -rett og slett...

Vel... -som sagt... -kurering begynte idag...
   -det ble handlet inn medisiner og remedier for en liten formue...

Den grønne der er jo rene tortur redskapet tenkte jeg....
Var litt redd for å helle 3 dl vann inn gjennom nesen...
-spesielt når nesen ikke virker som den skal...
Gruelig redd for drukning... 
Men etter 10 dager med tannverk gjør en nesten hva som helst...
-så torturredskapet ble oppfylt og testet....
Det var slett ikke noe problem... -overhode ingen drukningsfølelse...
Det knakte bare veldig i ørene etterpå og i skrivende stund er tannverken moderat...
-bare det er en enorm lettelse :)
 

2 kommentarer:

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...