fredag 10. januar 2014

Et lite snev av bedring???

-kanskje...-jeg vil jo tro det men er ikke helt sikker...
Tannverken er fremdeles ganske moderat...
-og det er jo den som har vert plagsom...
De tette bihulene har jeg liksom ikke merket så mye til siden de er slik støtt...
Vel...-nå når det sikkert løsner... -merker jeg jo det mye mer...
-det knester og knaker i ørene og nesen føles skikkelig forkjølet idag...

Jeg får vel være glad for det... -selv om det føles "sykere"...
-penicillin gjør meg litt sliten og slapp også nå i starten...
Desuten har jo matinntaket mitt i det siste blitt veldig så forsiktig...
 -myk mat... -unngå tygging liksom...

Den tenkte byturen for å se på bil ble utsatt enda en gang...
-imorgen muligens...-da er sikkert formen MYE bedre....
Det utsettes og utsettes hele tiden... 
-grurer meg litt siden jeg ikke helt vet hva jeg skal se etter eller hva jeg egentlig vil ha..

Vet jo jeg vil ha en liten "helst kul" bil... 
-den skal være billig i drift, driftsikker, god å kjøre og ha skikkelige lys...
Hvilket merke og sånt er fryktelig vanskelig å bestemme seg for...
Jeg har lest en mengde tester på nett...
-undersøkt på finn.no og snakket med folk som har mer peiling en meg...
Å velge blir bare verre og verre...
Så jeg må reise å se på utvalget som finnes...
-og forhåpentligvis få en "denne er perfekt for meg" følelse for en bil da...
(Alle bilder lånt fra internett denne gangen...)
 
Alle bilene over her er av de kule...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...