søndag 5. januar 2014

Det er helg....

Lørdagen har vert riktig avslappet og fin...
-sove lenge, -så en tur på besøk til mamma'n min...-det var veldig lenge siden sist...
 Etterpå var jeg på "Raclette grilling" kvelds hos fam. Store Bump...
(-jeg også ønsker meg en raclette grill..tror jeg....-for det var skikkelig koselig...)

Tanken var vel egentlig å pakke julen ned i kassene sine igjen denne helgen...
-men... -så fikk jeg jo litt julestemning her om dagen...-da jeg tenkte på å pakke ned...
Det er jo koselig med disse nissene som står rundt omkring...

Jeg har'ke begynt å spise brune pinner eller pepperkaker heller...
 De brente mandlene står også urørte...-enda...
 Jeg følte meg ikke helt "juleferdig"...

Og...-det er litt jobb med å få det tilbake til hverdagen også...
Må jo rydde bort alt, -pakke det ned og få stuet det på plass...
-så finne frem alt som var her før desember... -og litt tilbakeflytting på møbler osv...
Er nok bedre med "julestemning" en stund til...
-i det minste til jeg blir bedre av denne omgangen med forkjølelse...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...