onsdag 29. januar 2014

700...

-innlegg har jeg nå publisert på Kastanjehagen...
Et aldrig så lite jubileum idag altså...

Jeg skal feire med tannlegetime...-før kveldsvakten...
-åh...jippi som jeg gleder meg !!!  Liksom :/

Nei, det jeg egentlig skulle innom bloggen for idag... -som ellers... -er bare tidsfordriv...
-jeg har som vanlig ikke noe veldig spennende å fortelle....
 
 Men... -litt ny giv fikk jeg etter uken i varmen...
-sant å si har jeg ikke helt landet enda...-sånn mentalt...
(-det var skikkelig hardt å starte jobbing igjen mandag..)

Den nye given resulterte i en lapp (serviett) med planer på kjøleskapet...
-nå skal skjeen i annen hånd... -hadde jeg tenkt :)

Altså...først og fremst få vasket alle klær... -orden på badet er greit å ha...
Så avtalte jeg med meg selv at jeg skulle spise opp alt som fins i fryseren...
-litt etter litt...
La være å handle før de tre skuffene i frysen er tomme...
-jeg har en stygg tendens til å legge ned mat der som jeg så aldri tar opp igjen...
Jeg skal også rydde julen tilbake på plass der den skal være...
-alt står bare lagret på gulvet på gjesterommet...
Bli litt mer fysisk aktiv tror jeg også jeg planla på lappen der...

Ikke skrevet bare tenkt...
Bruke opp den uåpnede veggmalingen jeg kjøpte i høst... (det er på tide)
En hel del andre ting "sviver" også rundt som små "forsett" for å bli en bedre MEG...
-de får jeg eventuelt komme tilbake til ved en senere anledning ;)

Ønsker alle en fin dag...
 

2 kommentarer:

  1. Då får man gratulera till alla inlägg och jag är ju en duktig läsare, kollade dina fina bilder från semestern . Det är bra det där med frysen det är mina takter storkok och frysa in , så slipper man hålla på alla dagar. Nu har vi vinter kommit mycket snö, och mer ska det komma , tänker på dej och era vägar kör försiktigt . Jag ringer nån dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack tack...-här har varit kalt men torra vägar så det gått bra med köring...-nu är det pluss gr. igen. Snön kan med fördel vänta tills nästa vinter... -jag vill ha vår...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...