søndag 29. desember 2013

Romjulsdager...

(-denne uken mellom jul og nye året...)
 -tror jeg må være den "forteste" uken i året...
Vi skal liksom rekke over så forferdelig mye... 
-familekos og sammentid...-her og der...
-god mat og etterlengtet avslapping...
For ikke å snakke om noen"komme seg ut å røre på seg" turer... 
-etter all stillesitting i julen...

Vel...-jeg rakk slett ikke alt dette...
-ikke i nærheten engang....

KOSELIG ble både Julekvelden og romjulen uansett...

-jeg har fått min "sammen" tid med barn og bumper...


Og i tillegg en hel del hyggelige "innom på julebesøk" de tre siste dagene på jobb...
-men nå er faktisk jeg ferdig jobbet for dette året...
Det er godt :)

Heldige meg fikk storfint nisse besøk i kveld...
-de sang så flott og ville selvsagt ha litt gottis...
Jeg ble litt overrasket da de på et blunk arrangerte seg slik... 
-da og jeg spurte om jeg fikk ta et bilde av dem...
Proffe Julebukker dette her :)
Altså helt selvvalgt posering uten noe innblanding fra fotografen...
-å finne sin plass i bildet tok ca 1/2 minutt...
Jeg er veldig imponert! 

Se denne søte "nisse" Bumpen min...
Ønsker alle en fin slutt på 2013...
 

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år min vän , löfterna får vi ta på telefon.
    mammas faster sa alltid, hälsar där det passar , så jag säger detsamma .
    Kram

    SvarSlett
    Svar
    1. Gott nytt år Helen...-inga löfter...-bara några önskomål ;) Kram

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...