søndag 1. desember 2013

Desember dager...

Adventskalenderen til mamma'n min...
-fra meg og mine barn...
Innholdet i pakkene blir postet på kvelden...-forhåpentligvis etter hun har åpnet dem...
Må jo ikke ødelegge spenningen for henne...
Det er forresten ikke så spennende saker...
-men jeg tenkte det var litt greit å dokumentere saken...

Jeg googlet og undersøkte veldig om adventskalendere til voksne... 
-uten noe videre hell...
Da kan det jo vere greit å ha disse 24 pakkene som en liten mal...
-for de som eventuelt skulle behøve tips til slikt en annen gang...

Første adventspakken er forhåpentligvis åpnet...
-her er hva som var i pakke nr 1...
Duftlys med eple og kanel, -det skifter farge etter hvert som det brenner...
Kult syns jeg...
-i tillegg en liten lapp med noen linjer (på rim) om dagens gave...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...