lørdag 23. november 2013

Pakke bestyr...

Litt av et styr...-det er ikke lett...
-det går i klipping og bretting, tape'ing og "svetting" her idag...-kvelden igår også..
(-i tillegg til litt dikting på rim...)
 Noen saker er bare håpløst uinnpakkbare også...-de sparer jeg til en annen dag...
-det blir bare bulker og gliper som forstyrrer hele innpakking's gleden min...

Å pakke inn er egentlig veldig gøy...
-og jeg ligger godt forran skjemaet mitt...
Enda en uke igjen av november...
-jeg hadde jo tenkt å bli klar til da...
-det er et par (-les 4) igjen som er noe uvisse og "svevende" fremdeles...
-men det gjør ingenting... 

Kanskje jeg får fryktelig lyst til å ordne med julegaver i desember også...
-da kan det jo være kjedelig å ha pakket klart alt...-liksom... 
 He he...sikkert... -jeg tenker nok det fordi hjernen er helt tom for ideer til disse...

Det er iallfall godt at jeg har fått gjort dette idag...

-det har jo vert en smule risikabelt få noen på besøk her i det siste... 

Ha en fin lørdag kveld...
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...