mandag 28. oktober 2013

Uke 44...

-av år 2013 begynte idag...
Da tiden ble stilt tilbake til normaltid natt til søndag... 
-ble det brått et stort steg nærmere mørkere tider...
 Langt inn i høsten, og vinteren venter rett rundt neste sving...usj :/
 -snart på tide å begynne å tenke på Julen...

Vel... -det har som tidligere fortalt vert ganske travle tider her hos meg...
-men nå mener jeg alle "må og skal" er ferdig for en stund...
Igår var det Barnedåp... -Lille Nye Bumpen oppførte seg helt eksemplarisk...
-bumpen og dagen ble selvsagt feiret etter beste evne...
Jeg kjente så smått at jeg brygget på noe lørdag ettermiddag...
-og på kvelden igår slo feberen til...
Måtte til sengs allerede kl. 22.30...-da er JEG lite frisk :/
Idag har jeg heldigvis hatt fridag...
-greit siden feberen fremdeles herjer og jeg føler meg ør og uggen...
Har igrunnen ikke orket noe annet enn å sitte her og strikke...

Jeg skrev vel sist at jeg hadde begynt på et nytt prosjekt...
Barnebarna skal altså få seg "Farmen gensere"
-Store Bumpen's en er ferdig til montering...
Frk. Bumpen's venter på striper... -og Lille Bumpen's er den blåe...
De er lette å strikke og det går ganske fort... 
-begynte for 12 dager siden og egentlig har jeg ikke hatt så veldig mye tid til strikking...

Ønsker alle en fin uke 44...
-den avslutter jo oktober og starter på november...
Ikke mange uker igjen til Jul...

2 kommentarer:

  1. Du har verkligen varit duktig, vilka fina tröjor de ska få ,kan behövas nu . igår blåste det rejällt nästan som den gången du var nere hos mej , Ha det gott

    ,

    SvarSlett
    Svar
    1. Å hej, ja nu är dom 3 førsta färdig... tänker sticka 2 i storlek 8 år nu...
      Jag varit förkyld och eländig 10-12 dagar nu... jobbar men har ingen ork till annat än film och sticking utöver det...
      Nu är det kväldsjobb och det regnar o stormar...usj :/

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...