lørdag 5. oktober 2013

Italia... -del 5...

-dette er bare litt flere bilder... -det blir siste avsnitt om Italia turen...
Alle 5 innleggene ligger samlet under "Reise" ...-her borte på siden ------>  
 Avslapp på toget...
 Jeg så en seilskute...
 -fulgte den lenge... -havet var jo så stort...
 Duer på streng...
 Kaktus frukt... -jeg rakk ikke smake den iskremen... 
 Svimlende vakkert...
 Her har sikkert de som ikke hadde skaffet seg hengelås vert på ferde....

Kan tenke meg... -her ute nytes sikkert et glas vin i soloppgangen...
 -flere trapper...
 -og palmer...
 Første glimt av Manarola...
 -bare se på dette...
 -jeg har ikke ord... -her var så fint :)
 Søndagen ble strand og bad prioritert...
 -vi koste oss...
Før det ble siste Italia kveld middag....
 
 Enda en trapp...
 Flere misshandlede kaktuser...
 -og en koselig liten druehage får avslutte reise skildringen......

2 kommentarer:

  1. Hej, du hade ju lika fin utsikt som jag hade på min tripp, det ser härligt ut där du varit lite gammal stil med läskiga trappor, det är nåt att minnas tillbaka till . Trevlig söndag på dej

    SvarSlett
    Svar
    1. He he... -vill nog säga min utsikt där var bättre.. Haft jobb helg nu..-är dötrött...-måste vila... Trevlig søndag :)

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...